آگهی خلاق
سایت پونک باکس
سایت پک کلیک
سایت کلیک طلا
سایت دانا باکس
- 1 . نحوه نوشتن آگهیهای تبلیغات کلیکی با حداکثر کارآیی
این یک لیست منظم و طولانی است، اما جاناتان دین آن را به این صورت ارائه میدهد. همانطور که وی اشاره میکند، حتی با تعداد محدود کاراکتر، وقتی که میدانیم که کاربران ما چه میخواهند، میتوانیم کارهای بسیار جالبی انجام دهیم.
نکته:
هنگام نوشتن آگهی خلاقانه، هدف نهایی بازدید کننده را در ذهن داشته باشید، از تاکتیکهایی مانند تایمر شمارش معکوس و مشخصاتی که برای ایجاد علاقهمندی استفاده میشوند بهره ببرید و فضای آن را تا حد ممکن شخصی کنید.
- ۹ شیوه برای استفاده از دادههای روانشناختی در بازاریابی دیجیتال شما – این مقاله در نوین مارکتینگ ترجمه شده است
تبلیغات PPC میتواند واقعا خسته کننده باشند، اما نباید اینگونه باشد! بنابراین، هلن ادواردز برای کشف علت این موضوع، صدها حساب کاربری مشتریان را بررسی کرد تا عوامل محرک و احساساتی را که میتوانند میزان کلیک را تا 5 برابر در سراسر صفحه افزایش دهند را کشف کند.
نکته:
- خشم، انزجار، تکرار و ترس، همگی احساساتی هستند که میتوانید در PPC استفاده کنید و از آنها کپی برداری کنید. اما قبل از نوشتن هر چیزی، در مورد شخصیت مشتری علاوه بر شخصیت خود، تبلیغ کننده و آن چیزی که میخواهید باشید فکر کنید.
صفحات وب و CRO
- سرگرم کننده ترین راهنمایی که برای بهینه سازی صفحات وب تا به حال خواندهاید
نوشتههای Oli Gardner هرگز ناامید کننده نیست. با یک ترکیب جامع از آموزش و سرگرمی، شما میخندید و میگریید؛ البته گاهی اوقات و درباره بهینه سازی صفحه وب که احتمالا یکی از جامع ترین مراجع موجود در این زمینه است را یاد خواهید گرفت !
نکته:
- از کجا آغاز کنید؟ Oli تکنیکهای مقدماتی و پیشرفته برای درک میزان توجه، مفهوم، تصاویر، سرفصلها، طراحی قانع کننده و غیره را نشان میدهد.
- 10 مورد از نکات و ترفندهای موجود درباره صفحات وب – WordStream
هنگامیکه حرف از بهترین نکات آزمایش و اثبات شده به میان میآید، Dan Shewan نشان میدهد که چگونه با استفاده از ترفندهای کپی، فرمهای طرح بندی، ویدئو، دستگاه و فراتر از آن این کار را انجام دهید.
نکته:
- آیا شما شگفت زده میشوید اگر متوجه شوید که شماره 1 در لیست، نیاز به صفحات وب را به طور کامل حذف میکند؟ خب، تعجب کنید! کمپینهای PPC به طور گستردهای کارآیی لازم را دارند و کسب و کارها باید به آن توجه داشته باشند.
- 3 مورد از روشهای موجود برای PPC CRO که منجر به افزایش نرخ تبدیل میشوند – Search Engine Land
بهینه سازی نرخ تبدیل هنگامیکه حرف از PPC به میان میآید چیزی نیست که شما فکر میکنید. در حقیقت، اکثر تلاش برای بهینه سازی تبلیغ شما، هیچ تاثیری بر نرخ تبدیل آن ندارد. اما من میدانم چه موردی میتواند تاثیرگذار باشد و این چیزی است که شما در مقاله یاد میگیرید.
نکته:
- تمایز قائل شدن در هر زمینه (به نظر ساده است اما به ندرت انجام میشود)، استفاده از فرمتهای تبلیغاتی که نرخ تبدیل فوق العاده دارند و استفاده مداوم از بازاریابی مجدد به عنوان یک ابزار CRO در این مقاله به درستی شرح داده میشود.
- 17 مورد از بهترین و موثرترین روشها برای دکمههای اقدام به عمل. از این مقاله ما در نوین مارکتینگ استفاده کرده ایم
طراحی صفحات وب PPC میتوانند محدود به دغدغه-الزام باشند. اما ما این کار را انجام میدهیم زیرا اعمال تغییرات کوچک در طراحی دکمههای عملگر شما در عمل میتواند بر روی نرخ تبدیل شما تاثیر بگذارد. مگان مارس لیست عظیمیاز راهنماییها را در خصوص CTA ارائه میدهد.
نکته:
- از شکل تا متن و رنگ، دکمه cta را این مقاله توضیح میدهد همه این موارد را پوشش میدهد.
- نحوه نمایش صفحات، زمان صرف شده بر روی سایت و میزان جستجو بر روی تغییرات در نمرات کیفی و درآمد تاثیرگذار است – Search Engine Land
ظاهر صفحه و زمان صرف شده درون سایت و نرخ جستجو – آه خدای من! بر اساس برخی از دادههای ترغیب کننده بنجامین وینگرن، معیارهای تعامل میتوانند پیش بینیهای قدرتمندی از سیستم رتبه بندی در تبلیغات کلیکی ارائه دهند و این نشان میدهد که هیچ جایگاهی مانند وب سایت شما برای بهبود کیفیت نمرات شما وجود ندارد.
نکته:
- میزان جستجو، نرخ کلیک و زمان صرف شده در سایت، شاخصهای قدرتمندی از کیفیت بوده و نمرات کیفی بهتر به طور معمول به معنی تاثیرگذاری بیشتر و هزینه کمتر به ازای هر کلیک است.
صرفا جهت اطلاع: این یکی از دلایلی است که من فکر میکنم اهداف هوشمند برای برخی از تبلیغ کنندگان خوب است.
- 8 بهبود دادن تبلیغات کلیکی توسط Google که میتواند نرخ تبدیل شما را دو برابر کند
هنگامیکه شما نمیتوانید طبق روال معمول منتظر بمانید، میتوانید برای افزایش سرعت ترافیک از تبلیغات کلیکیگوگل استفاده کنید. و اگر شما بخواهید یاد بگیرید که چگونه نرخ تبدیل خود را در AdWords دو برابر کنید، نیل پاتل چندین روش فوق العاده را با شما به اشتراک گذاشته است که با مثالها و دادههایی پشتیبانی میشوند تا این کار را برای شما انجام دهند.
نکته:
- تبدیل بیشتر در تبلیغات کلیکی به معنی بررسی استراتژی شما از نقطه نظر مشتری و به لحاظ تاکتیکی، به معنای توجه به جزئیات حساب PPC شماست که به خوبی مدیریت شده اند.
مدیریت روزانه جستجوی پرداختی
- 9 . راز موفقیت تبلیغات کلیکی گوگل، توسط یکی از کارکنان سابق گوگل
هر گاه فرصتی داشته باشیم نگاهی دقیق تر به رویکرد گوگل میاندازیم. این مقاله بسته بندی شده توسط دوست من Fredrick Vallaeys جزئیات آنچه که شما برای موفقیت در تبلیغات کلیکی نیاز دارید را نشان میدهد. هشدار اسپویلر: بسیاری از چیزهایی که ما به عنوان بهترین روشها در نظر داریم نیز در آن فهرست موجود است.
نکته:
Fred میگوید که یک حساب کاربری تبلیغات کلیکی موفق، میبایست توسط یک KPI که بیشترین اهمیت را در کسب و کار دارد، هدایت شود و همچنین باید قابل دستیابی باشد. اهداف حمایتی دیگر نیز باید ردیابی شوند زیرا آنها اطلاعات بیشتری را ارائه میدهند که تصمیم گیری در خصوص بهینه سازی را آسان تر میکند.
- بررسی کلی و ضروری در مورد مدیریت توافق در حساب تبلیغات کلیکی – Search Engine Land
Fred Vallaeys میگوید که هیچ کلمه کلیدی بدی وجود ندارد، تنها توافقات بد وجود دارد. پس راه حل چیست؟ این راهنمای جامع میتواند گره گشا باشد! همه چیز را از تنظیم اهداف مدیریت توافق تا انواع استراتژیهای پیشنهاید، قیمت گذاری خودکار و غیره را یاد بگیرید.
نکته:
- اگر این مقاله تنها یک چیز را به ما بیاموزد، این است که هنگام تنظیم یک استراتژی قیمت گذاری، عوامل بیشماری وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند و البته داشتن یک استراتژی نیز بخش بزرگی از سلامت حساب کاربری تبلیغات کلیکی است.
پی نوشت: همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، هر دو مقاله فوق توسط Fred Vallaeys نوشته شده است، که به اعتقاد من یک نابغه تبلیغات کلیکی است. شما حتما باید او را در توییتر در سال جاری دنبال کنید (siliconvallaeys) البته اگر تا به حال این کار را نکرده اید!
- توجه به احتکار کلمات کلیدی: شما باید 98 ٪ از کلمات کلیدی تبلیغات کلیکی خود را حذف کنید – دلیل آن در اینجا آورده شده است – مقالهای از سایت Search Engine Land
همه ما میدانیم که احتکار کلمات به طور کاملا اتفاقی با جمع آوری مجموعهای از کلمات که بیشتر از بقیه آنها را دوست داریم شروع میشود. بنابراین به طور جدی، وقت آن رسیده است که شروع به خواندن این کلمات کلیدی کرده و موارد اضافی را حذف کنید.
نکته:
- شما برای بهبود نمرات کیفی خود نیاز به کلمات کلیدی بیشتر ندارید، و یا همچنین برای ارتقای نرخ تبدیل خود نیز به آنها نیاز ندارید. خوب است که مجموعه کلمات کلیدی خود را گسترش دهید، اما مطمئن شوید مواردی که به طور منظم مورد استفاده قرار نمیگیرند را پاکسازی کنید.
- 5 راه برای استفاده از قانون 20-80 برای تبلیغات کلیکی – Search Engine Land
قانون 20/80 در بسیاری از سناریوهای مختلف کسب و کار و زندگی استفاده میشود. اگر شما طرفدار Perry Marshall باشید ممکن است قبلا آن را آموخته باشید. در اینجا Rocco Baldassarre روشهای بسیار خوبی برای اعمال قانون 20/80 در تبلیغات کلیکی ارائه میدهد.
نکته:
- از هدف قرار دادن مکان، زمان روز و کلمات کلیدی برای محصولات، خدمات و موارد دیگر، شما میتوانید قانون 20/80 را به تمام سناریوهای تبلیغات کلیکی اعمال کنید و کارایی آن افزایش دهید.
تاکتیکهای پیشرفته تبلیغات کلیکی
- چگونگی پیگیری رقبای تبلیغات کلیکی خود را با استفاده از بینشهای مزایده – Search Engine Land
آیا شما به هک کردن علاقه ندارید؟ در این مطلب، نابغه تبلیغات کلیکی ، دانیل گیلبرت، یک متن هوشمند را به اشتراک میگذارد که به شما کمک میکند تا پنج رقیب برتر خود را بر اساس بالاترین میزان سهم تاثیرگذاری انتخاب کنید و همچنین میتوانید اطلاعات تاریخی آنها را به شما نشان دهد.
- آیا به تازگی به مرکز خرید Google آمده اید؟ 9 نکته زیر را بخوانید تا با آن آشنا شوید – Hero PPC
اگر شما به تازگی به کمپینهای خرید Google پیوسته اید و مطمئن نیستید چه مسیری را انتخاب کنید، کرک ویلیامز یک مرور جالب از کانالهای خرید همیشه در حال گسترش را به شما ارائه میدهد. (به هر حال، از کریک نابغه خرید گوگل به خاطر همهی کمکهایش به وبلاگ Hero PPC، Moz و غیره تشکر میکنیم!)
بازاریابی مجدد و نمایش
- 10 مورد از حقایق بازاریابی مجدد که باعث بازنویسی تمام استراتژیهای تبلیغات کلیکی شما میشود – WordStream
من به سادگی مجبور شدم در سال 2015 این مطالب را تنظیم کنم که “بازاریابی امری خزنده” است. در حقیقت، بازاریابی مجدد کاملا برای بسیاری از دلایل بسیار جذاب است و این چیزی است که من از شما میخواهم یاد بگیرید.
نکته:
- اگر میخواهید کانالهای بیشتری (از جمله اجتماعی) را کشف کنید، کمتر از تبلیغات جستجو شده استفاده کنید و در عوض نام تجاری خود را ایجاد کنید و نرخ تبدیل آن را بهبود بخشید، بازاریابی مجدد راهی است که باید انتخاب کنید!
- سه لیست بازاریابی ضروری که باید همراه با تبلیغات جستجوی خود استفاده کنید – Search Engine Land
لیستهای بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو به تبلیغ کنندگان راه جدید و فوق العادهای برای هدف گذاری ارائه میدهند. در این مقاله، مت لاوسون سه نوع مخاطب را برای آزمایش و سهولت استفاده از این موارد مورد بررسی قرار میدهد.
نکته:
- وارد آنجا شوید و شروع به بازی کنید
موبایل و محلی
- 26 راه هوشمندانه برای دستیابی به رهبری تلفنهای همراه با PPC / CRO – قسمت 1 و قسمت 2 – Econsultancy
اگر Drake کمپین PPC خود را داشته باشد، ممکن است دیگر نگران تماسهای دیروقت از دست رفته خود در شب نباشد. اما صاحبان کسب و کار و بازاریابان مجبور نیستند از روشهای فوق العاده او برای دریافت تماسهای تلفنی با PPC در یکی دیگر از بهترین مقالات 2015 از جاناتان دین، پیروی کنند.
نکته:
- افرادی که تماس میگیرند، معمولا مشتاق تر از افرادی هستند که فقط فرم پر میکنند. توجه داشته باشید: اینها امروزه در میان مطلوب ترین روشهای موفقیت آمیز در کسب و کارهای کوچک و متوسط قرار دارند.
- چگونه Google AdWords بازدیدهای فروشگاهی را اندازه گیری میکند – Search Engine Land
در سال 2014، زمانی که گوگل AdWords توانست بازدیدهای فروشگاهی را پیگیری کند، همه چیز واقعی تر شد … اما به طور جدی، این چگونه کار میکند؟ کارمند سابق گوگل، مت لاوسون ما را در این مقاله با این مقوله بیشتر آشنا میکند.
نکته:
- نقشههای گوگل مطالبی را در مورد ساختمانها – حتی شکل آنها – میداند و هنگامیکه با Wi-Fi، بستههای اینترنتی و سیگنالهای GPS لایه بندی میشود، دادههای مربوط به آنها بیشتر مشخص میشود.
- بازاریابی موبایل 101: فرمولی کارآمد برای رها کردن پتانسیل کامل شما – Search Engine Land
سرخط اخبار: مخاطبان هدف شما از گوشیهای هوشمند استفاده میکنند. بنابراین کمپینهای تبلیغاتی تلفنهای همراه خود را سریعا منتشر کنید. این مقاله بسته بندی شده توسط اندرو لولک یک راهنمای شروع عالی برای پاسخ به تقاضای کاربران تلفن همراه ارائه میدهد.
نکته:
- اصول سادهای برای تبلیغات تلفن همراه وجود دارند مانند کوتاه بودن، به صورت تماس تلفنی بودن. صفحات وب با محتوای لزوما کمتر، اما محتوای سازمان یافته تر برای تلفن همراه عموما استفاده میشوند.
تبلیغات اجتماعی
- همه آن چیزی که تبلیغ کنندگان PPC درباره تبلیغات LinkedIn میخواهند بدانند- قسمت 1 و قسمت 2- Land Marketing
مشابه همه، من نیز فکر میکنم LinkedIn گربهای سرخ در دنیای تبلیغات اجتماعی است و جالب است درباره قابلیتهای آن مطالبی را بیاموزیم. Sahil Jain خلاصهای از فرصتهای از دست رفته شما را در این دو بخش ارائه میدهد.
نکته:
- با تمام ویژگیها و استراتژیهایی که توسط تبلیغ کنندگان در حال حاضر در LinkedIn مورد استفاده قرار میگیرند، ارزشش را دارد تا نگاهی به آن بیندازید و بررسی کنید ایا برای شما نیز کارساز میباشند.
- 10 مورد از بهترین هکهای فضای مجازی در طول تاریخ- WordStream
اگر در سال جاری در کنفرانسهای من شرکت کرده باشید، میدانید که من دغدغههایی در زمینه هک رسانههای اجتماعی دارم. بنابراین بگذارید به شما بهترین هکهایی که تا به حال در این مقاله آموخته ام را با الهام از یک وبینار که در اوایل سال جاری با Matt Umbro برگزار شد، به شما نشان دهم.
سایت پونک باکس
سایت پک کلیک
سایت کلیک طلا
سایت دانا باکس